Wednesday, March 30, 2011

Happy 3rd anniversary....

29 March 2011 hari tuh genap 3 tahun aku dan hubby mendirikan rumahtangga..hm..kejap jer masa berjalan rasa cam baru jer aku ingat ayah nikahkan aku..betapa hiba kelu ayah masa nak nikahkan aku..yela..nak lepaskan anak kesayangan dier..aku cukup terharu dan sedih masa tuh..aper selama 3 tahun..dah byk yang kami tempuhi..susah senang bersama..ngan kesabaran hubby layan perangai aku nih..thanks a lot hubby...di sini saya nak menyatakan betapa saya bertuah dikurnikan husband seperti abang yang sabar...bertimbang rasa dan sanggup bersusah payah..apalagi di saat bile saya sambung studi nih..abang sanggup cari duit nak support hidup kiter...hm tetiba sedih lak rasanyer...aper pun kehidupan kami makin diserikan dengan kelahiran anak kesayangan kami Maisarah Anisah..budak manja abah ngan mama tuh....

No comments:

Post a Comment